Ingen återvändo

Nu är bussbiljetterna bokade. På tisdag beger Nina och jag oss iväg till Stockholm.

Vi ska träffa vår gemensamme "brevvän" från Portugal plus några andra. Låter töntigt att säga brevvän, men det började i alla fall som det när jag var 14 år gammal. Några år senare blev han Ninas brevvän också. Nu är det väl mer "msn-vän" kan man väl säga ;) Fy fan, det är ju skitnervöst. Vad ska man säga? Vad ska vi göra? Kanske borde ta en uppdaterad bild och skicka så de inte förväntar sig någon slags Victoria Silvstedt-svenska ;) Haha, vilka bekymmer jag har =D Sitter och funderar på saker som inte har någon betydelse, och det kommer säkert bli jättekul men just nu känner jag bara för att gå och gräva ner mig nånstans. Måste skaffa bättre självförtroende :)

Nina och jag pratade om att ingå en pakt som går ut på att inte prata om alla pinsamheter som händer under denna dag, alla fel man råkar säga på engelska osv. Men jag tror nästa gemensamma fest med diverse alkoholhaltiga drycker kommer ändra på det ;) För utomstående kanske det låter fjantigt att haka upp sig på sådant, men jag vet hur vi fungerar i detta lilla vikingagäng som Phuong kallar oss. Vissa saker får man höra för evigt :)

Så det enda som kan stoppa denna lilla tripp nu är om deras flyg blir inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0