En väldigt trött dag

Idag försov jag mig.. skulle till Örebro och göra ett grupparbete med Anna och Andrea. Tror de bara blev glada faktiskt att det blev en timme senare ;) Men har varit hur trött som helst hela dagen, och kallt har det varit också. Sov som en stock på bussen hem. Åkte hem och tog en varmdusch så att jag blev (lite) människa igen.

Igår övertalade Kim mig till att festa på lördag, kan ju kanske vara kul ;) Haha, blir nog lite mer taggad när helgen kommer närmare.

Jag har för övrigt blivit upplyst om att spånet påverkas av lågkonjunkturen! Wtf?! Så imorgon bär det nog av till Granngården för att bunkra upp. Man vill ju inte att det ska bli totalt slut, vad gör man då? Håller dessutom utkik efter någon bonde som vill sälja fint hö till mig. 39 spänn för en påse som räcker 2 dagar, helt sjukt ju, behöver billigare.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du gjort slut på mitt hö (a)

2009-02-05 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0