Blink 182, Återföreningen?

Mycket trevlig fest igår :) MEN (som Tony Irving säger...) mina fötter är typ döende. Jag ska aldrig mer ha på mig skorna som jag hade igår kväll. Har helt tokont i fötterna. Vaknade pigg och alert imorse dock (lunch) så det var ju också ett plus måste jag säga. Mina stackars fötter har blivit omplåstrade också så jag tror jag överlever.

Inatt är vi ett gäng som ska kolla på Grammy Awards, det börjar kl 2. För er som har missat det så är det antagligen idag som är dagen med stort D. Vi kommer antagligen få se Blink 182 återförenas live och det är ju värt all sömnlöshet i världen. Eric ska sova nu på kvällen så han kan åka direkt till jobbet när vi har kollat klart, tror resten av gänget åker direkt till skolan också (?). Själv är man ju ledig imorgon.

I övrigt så har jag jävligt tråkigt för tillfället. Går inga bra filmer på canal plus bara för att jag har tid att titta. Står även mellan valet och kvalet om jag ska se The Break-up eller Beck ikväll. Jag kanske skulle plugga en stund?

Och ja, jag ska sitta framför Grammy Awards och dreggla när jag ser Mark Hoppus<3


Reunion please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0