Äntligen klar!!

Eller klar och klar vet jag inte... Hemtentan är inskickad i alla fall ;) Man lär sig fan aldrig utan man sitter ALLTID dagen innan med panik. Skärpning... Trodde jag skulle få sitta hela natten, men det var ju inte illa pinkat med halv ett, var så avundsjuk förut när Eric fick gå och lägga sig. Nu får jag också! :) Imorgon blir det enbart slappardag, är sjuk också så jag hoppas det blir bättre.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills Kimpa åker till London, jag skulle ha varit nervös men det är hon nog också :) Vi kan väl försöka ta en fika någon dag innan?

Har spelat bingo ikväll med mamma och Johan också, man vinner ju fan aldrig något, sitter alltid med fyra i rad på någon svindyr bil men tydligen så kan det aldrig bli min tur. Jag skulle faktiskt inte säga nej till en miljon heller. Kan inte jag som är behövande få vinna den? =D

Och hur underbart är det inte att gå och lägga sig och sova i nytvättade sängkläder? Eller är det bara jag som har dessa små lyckopiller? ;) Blev på så bra humör nu när jag vet att jag inte har någonting att göra imorgon!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0