Äntligen helg

Fredag kväll, Let's Dance på agendan som vanligt :) Morgan är såklart min favorit. Nära följd av Magnus. Och Carl-Jan ;)

Jag var iväg och solade ikväll också, nytt solarium och jag tror tyvärr jag har bränt mig lite i ansiktet, får se imorgon när det röda har lagt sig (förhoppningsvis).

Imorgon är det Valentine's Day, tycker det är tråkigt när man tycker att det är en överskattad dag ("man behöver väl inte en speciell dag för att visa uppskattning", "man behöver inte ge varandra presenter" osv). Let's face it, man visar inte alla konkret uppskattning varje dag och varför inte lyxa till det lite med en sådan här speciell dag? Idag fick jag t.ex ett pocketogram på posten av mamma, det hade jag ju inte fått om det inte var alla hjärtans dag och jag blev ju jätteglad. Och tjena att man inte kan visa kärlek med presenter, det är klart man kan. Jag skulle ju inte köpa presenter till någon jag inte tycker om? Och har man inte speciella dagar då detta är "förväntat", då skulle man ju kanske aldrig köpa en present till någon? Tycker det är jättemysigt med dessa årets dagar som blir lite utöver det vanliga (jul, födelsedagar, alla hjärtans dag osv), tycker det är jätteroligt att göra någon glad med en speciell uttänkt present. Nej, jag tror Valentine's Day drar sitt strå till stacken i kampen om att inte ta en speciell person för givet.

En present behöver inte vara dyr, ej heller köpt i en affär. Det behöver inte vara en sak. De bästa presenterna är sådana som man har tänkt ut själv, något som man har lagt lite tid på, något som får en speciell mening.

Nu ska jag sluta fredagsfilosofera, för nu börjar Let's dance snart igen. Hoppas alla får en fin Valentine's Day <3

Kommentarer
Postat av: kim

En present kan vara någonting fint man tänkt ut tillsammans. Som en middag, trevlig kväll..

Hejja Carl-Jan! :P

2009-02-13 @ 22:29:16
Postat av: Phuong

Happy valentines day marius!

2009-02-14 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0