Snart nytt år!

Imorgon ska det inhandlas dricka till nyårsafton innan jobbet. Det blir givetvis nyårsfest, ska till och med försöka ta lite kort då vilket inte händer så ofta :) Jag är på jävligt bra humör om ni undrar!! :) Refreshing.

Jag känner mig verkligen på topp! Jobbet går skitbra, jag trivs helt otroligt, jag har KUL i allmänhet, jag har underbara vänner som får mig att skratta, jag älskar min lägenhet!

Nu ser jag fram emot nyårsafton, och jag har en känsla av att det kommer bli görbra :)

Ska knåpa ihop en årssammanfattning så fort jag kan också. Ett sammandrag av 2009 som i stort sett varit det värsta året någonsin, förutom de sista tre månaderna ungefär som har varit de roligaste i mitt liv. Från djupaste bottnen upp på topp, det är inte dåligt det.

2010 here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0