Juletider

Idag var jag uppe tidigt, började jobba 06.45. Vaknade 06.10. Panik. Väl på jobbet börjar jag med att logga in på fel anställningsnummer och börjar få in samtal angående bredbandstelefoni, what the fuck? tänker jag. Tills en dam ringer och ber mig logga in med mitt eget anställningsnummer istället för *glömt vad han hette* på en annan avdelning. När detta väl har rett ut sig så blir jag ombedd att, vrålhungrig, skriva slutprov för kundtjänst/beställning/faktura. Övertygad om att det gick åt skogen går jag efteråt och köper frukost... Efter rasten blir jag upplyst om att provet gick galant och att jag numera även sitter på dessa andra skills. Ouch. Just ja, nu har jag äntligen fått provanställning i 6 mån! Tack o tack :)

Gårdagen var otroligt tuff... Som jag misstänkte så slog allting till på begravningen, det var nog inte verkligt innan detta. Samtidigt var det otroligt fint, och vi fick ett fint avsked. Det är inte alla som får ha sina morföräldrar kvar så länge som jag, och jag är tacksam och för länge sedan övertygad om att man SKA ta vara på den dyrbara tiden man får. Den kommer inte igen.

Imorgon är det julafton, men julkänslan har dock inte riktigt infunnit sig än. Det gör den nog imorgon.

Laddar... laddar inför JULDAGEN! :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

hoppas du får en trevlig jul:)

2009-12-23 @ 18:09:09
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0