Idag är jag glad :)

Idag när jag kom hem så såg jag det. På golvet. I ett vitt kuvert.

LÖNESPECIFIKATIONEN!!!!!

Humöret sänktes ju inte direkt av att jag fick över 2000 mer än vad jag trodde jag skulle få! Detta bör firas med en drink på statt på fredag. Det borde jag fan kunna få unna mig ;)

Idag har vi återigen haft kundtjänst-utbildning. Det är rörigt i mitt huvud, men det ska nog gå bra det med :) Ska ta mina första kundtjänstsamtal på onsdag. För imorgon har jag permission...




Morgondagen kommer bli hård.

Kommentarer
Postat av: kim

Underbart, då gick det ju ihop sig med skorna och klänningen också då :P

Ja, det är hårt.. men jag finns här lika mkt för dig som du för mig min vän <3

2009-12-22 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0