Vårdag

Idag är det soligt än så länge :)

Ska försöka plugga en stund, sedan så ska jag åka ut till stugan och klippa Eric och vara social eftersom Magnus hälsar på :) ska försöka komma ihåg att ta med kameran också! Kim, du måste komma hem snart, jag har inte hittat min laddare än (!!), men tänk vad batteriet räcker länge ändå =D

Igår kväll tittade jag på Grannfejden och bestämde mig för att jag någon gång ska flytta ut på landet och skaffa en minigris! :) Fan vad coolt egentligen. Sedan spånade jag vidare på det där och informerade Eric om att vi även ska ha getter och att det vore kul med några lamadjur också som kan hjälpa till och vakta dem. Som argument hade jag också att jag kan göra garn av lamaullen och sticka vantar. Stackars Eric som måste lyssna på allt :)

I övrigt så ligger min sockernivå på topp, jag vill inte prata om eller ens tänka på allt påskgodis som har åkt ner... Ohälsosamt mycket är det i alla fall, och det har inte ens varit påskafton än ;)

På marsvinsfronten så har i alla fall Honey blivit parad, återstår att se om det tog. Ängla har vad jag vet varken brunstat eller blivit parad än. Lyfter upp och kollar flera gånger om dagen för att kunna räkna ut när kullarna kommer så att jag kan vara beredd. Så om 10 veckor kanske det blir bebbar här :) Vore ju görbra om Ängla kunde snabba på också, för jag har semester när de föds i så fall, annars kommer jag ju jobba hela dagarna vilket inte skulle kännas riktigt lika bra. Man vill ju gärna finnas till hands.

Tillbaka till pluggandet...

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad Påsk! :) Ta nu inte ut dej med pluggandet när jag nu tagit lite lov.. ;)hehe :P Kram

2009-04-11 @ 11:06:54
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/
Postat av: kim

Ja jag har hört att vädret varit finfint hemma. Vi har faktiskt haft sol större delen av tiden jag har varit här. Eftersom att våren är ca två månader tidigare här så har jag gått i vårkläder sedan jag kom^^

Lördag idag, ledig. Tråkigt. Mulet och regnet hänger i luften! Saknar er alla ska du veta!! 13 dagar nu. På tal om godis. Har inte ätit ngt påskgodis, men jag är på pastry avdelningen nu på jobbet. Ojoj, käkar glass, kakor och himelska desserter dagarna långa. Detta bådar inte gott!

Kramar

2009-04-11 @ 13:02:07
URL: http://kiimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0