Trötter...

Idag är jag trött som få. Har varit hos Anna och kollat på Days och Obama, vi fick ju i alla fall liiite gjort :) Imorgon har jag tenta så var tvungen att åka hem för att plugga till den, och här sitter jag. Har inte så stort hopp inför imorgon, hur mycket jag än pluggar till dessa tentor så har de ju ändå grävt fram små detaljfrågor som man aldrig hört talas om. Men jag får väl försöka ändå =/ Efter tentan blir det C-uppsats-handledning. Sedan hem och då ska vi:

ÅKA OCH KOLLA PÅ VALPAR!!! =D=D=D
Okej, det är inte jag som ska ha en, men jag är lika exalterad ändå eftersom jag är den lojala hundvakten ;) Det är Hobbe som kanske (läs: antagligen) ska få en kompis, yaay! Bra att ha nånting att se fram emot imorgon.

I'll bring the camera :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Ååå vad gulligt med valpar.. eller när man ser dem heter det ju vap för man kan ju inte låta bli att prata bebisspråk med sånna underbart söta varelser ^^

2009-04-29 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0