Sommarkänslor

Man får ju verkligen sommarkänsla när det är så här varmt ute, folk grillar, humlor och fjärilar flyger omkring, mata ankor :) I like. Hoppas det håller i sig. Ser faktiskt fram emot Putte i parken också, måste ju gå i år... Det var ju massa intressanta band!

Gårdagens grabbar är här idag igen... Medan jag försöker plugga, går ju sådär, dessutom är tv:n på :) Men imorgon ska jag plugga med Anna och då går det väl förhoppningsvis bättre!   

Förresten så kommer jag antagligen ha lite ledigt innan jag börjar jobba i sommar! =D Brukar ju alltid köra på direkt, men kan ju vara skönt att bara ta det lugnt också en stund.

Till helgen har visst Nina fest, skoj :) Och Hobbe ska dessutom vara hos oss från fredag till söndag. I'm in a good mood :)


Nos mot nos :) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0