Lite bilder för en gångs skull...


Ömse myser, hur det nu kan vara bekvämt att ligga dubbelvikt i ett rör är en annan fråga... ;) Det är alltså bakbenet som sticker fram.


Ömses chef, Honey :) En mycket speciell "liten" gris


Mammas favvo Snöboll i sin mysrulle :)


Mitt älskade hoyafönster! Vardagsrummet


Orkidée-fönstret (innehåller lite annat också), i köket. (Ni ser mitt nya kontor utanför med laptop och loka-vatten ;))


Sovrummet, diverse blommor, bl.a min Saint Paulia som blommar för fullt för tillfället.


Marsvinens persilja på balkongen


Min hylla på balkongen med än så länge: Penséer, änglatrumpet, vitlök högst upp, och sådda basilikafrön.

Det var allt för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0