Jättefin konsert :)

Linneas konsert var jättebra. Snacka om att vara helt sjukt duktig på allt! Sång, flöjt, piano... Hon sjöng bland annat den där Britney Spears-låten som var populär sommaren 04 om jag minns rätt, lyssnade mycket på den då... "every time I try to fly I fall without my wings". Det var ju inte den bästa sommaren jag varit med om direkt, så jag kunde verkligen leva mig in när hon sjöng, men så sjöng hon ju med sådan känsla också så man blev helt trollbunden. Känns ju lite trist att man själv inte har någon talang. Sjukt bra projektarbete i alla fall, det måste bli MVG på det ;)

I övrigt så sitter jag här och skriver om presidential press conferences. Har varit smart och öppnat fönster i alla rum samt dragit ner persiennerna i vardagsrummet. Imorse var det nämligen 24 grader (!!!!) i lägenheten när jag vaknade av huvudvärken. Det steker på när man bara har söderfönster (?).

Well, godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack :) vad snäll du är! Jätte kul att ni kom förbi och tittade!

2009-04-03 @ 13:31:57
Postat av: Linnea

tack :) va snäll du är! Jättekul att ni komförbi och tittade!

2009-04-03 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0