Jag och Obama

Finns nog ingen jag kommer se så mycket av som Obama den kommande tiden ;) Kollar nu på entimmes-presskonferensen för andra gången. Den mannen är ett riktigt geni.

Igår kväll lyckades jag få reda på att Honey's farmor är ett riktigt fint marsvin som fanns hos uppfödningen Ömse kommer ifrån. Hon dog tyvärr för ett kort tag sen, men det var roligt att veta att det finns bra individer bakom :)

Anyways, Snöboll, Bison och Pewter är anmälda till utställningen i Sorunda 9 maj i alla fall. Lite trist att inte ha något att ställa i rasklass, men pet är inte helt fel heller :) Ett av kommande projekt är att Bison ska bli GuldPet, han har ju redan ett silverkort och behöver två till.

Well nu ska jag fortsätta glo på Obama här på balkongen!

Imorgon öppnar ÖoB!!! =D=D=D (Bonnig? Jag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0