Inte riktigt som planerat

Idag skulle vi ha haft fest här hemma, och därefter releasefest på wickan. Men tidigt imorse visade det sig att Eric antagligen har fått vinterkräksjukan=ställa in såklart. Trist att han blev sjuk när det var så fint ute... Tog med brorsan och åkte till Granngården och köpte spån. Sedan fick jag ett ryck och blev "tvungen" att åka och köpa Ben and Jerrys Phish Food ;) Var så rastlös när det inte fanns något att göra... så jag städade lägenheten i två timmar och planterade lite hoyasticklingar i vinglas. Mammas hoyor blommar jättefint nu, så jag är jätteavundsjuk. Imorgon bär det av till Vretstorp en sväng... sedan får ni höra mina bra nyheter som jag har nämnt några gånger :) Som faktiskt gick igenom! Yaay :)
Bla bla bla, utan sammanhang. Just ja, har sett I am Legend ikväll också, med Will Smith. Anna Obamasmiths dröm ;)

Håll tummarna för att inte jag också blir sjuk!! Erics föräldrar var riktigt dåliga i x antal dagar så Eric har väl smittats av dom :(


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha :) Ja, vad kan va bättre än Phish Food och Will Smith? ;)

2009-04-05 @ 20:47:44
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0