Inneboende stockholmare ;)

Nu har mina goda nyheter äntligen blivit av. Igår var jag iväg till Vretstorp och hämtade hem SV-08 Sch Idefix Ömse, som är en jättefin texelhane. Jag har fått låna honom av Idefix uppfödning i Stockholmsområdet, och förhoppningsvis vill han snart para mina honor här hemma. Jag hoppas på att få texelbebisar eller texelbärande alpaca! Så han ska nog bo här i alla fall tills framåt sommaren, det är inte bestämt riktigt än när han ska åka tillbaka hem. Jag är helt förtrollad av hur fin han är. Tänk om det kan födas såna fina marsvin här också så småningom? :) Hoppas hoppas hoppas.





Nu blev det bilder i all hast! Får ta bättre vid senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken sötnos ! :)

Allt bra hemma i kga? kram

2009-04-09 @ 23:01:56
URL: http://kiimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0