Ingen rubrik

Söndag igen! Vaknade vid tio-tiden imorse och kollade på mobilen. Läste ett sms från Linnea som inkom 02:34 efter att hon och Niklas hade gått hem, det är så bra att jag måste publicera det ;)

"Haha ja har gått hem på dn halv timme de sv kg abch. Go nätsu söt på gött :)"

....Ööööh, va? Så går det när killarna "arbetar" med musik och flickvännerna dricker vin ;) Söt på gött=sov så gott? Hahahaha

Anyways, jag har fixat en massa med balkongen. Vi var ju på plantagen igår och jag har nu planterat: Basilika, vitlök, änglatrumpet, penséer (lila och gula), en stor hink med persilja, och så köpte jag ett färdigt fat med blå/vit/gula penséer. Dessutom köpte jag en stor hoya-planta som hänger i en ampel i vardagsrummet (jag och hoyor...), en köttätande växt till Eric, och självvattnande krukor till de rotade hoyasticklingarna. Så de har jag också planterat om. Om ca en månad ska jag köpa tomatplantor till balkongen också, och lite mer blommor. Väggamplar ska upp, och så har jag en tanke om att fästa en vajer eller liknande i taket som man kan hänga amplar i. Tänker blommor, jordgubbar osv... :)

Nu blir det tentaplugg en stund. Kloklippning lite senare. 112 klor sammanlagt för den nyfikne ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja minns inte änns att ja smsa dig! Tack för igår, det var jätte mysigt!

2009-04-26 @ 21:51:47
Postat av: Linnea

hahaha ja minns inte änns att ja smsa dig! Tack för igår, de var iaf jätte trevligt!

2009-04-26 @ 21:53:19
Postat av: Linnea

hahaha ja minns inte änns att ja smsa dig! Tack för igår, de var iaf jätte trevligt!

2009-04-26 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0