Hemmakväll

Ensam hemmakväll... Har tittat på Talang och nu på Berg flyttar in. Om en kvart ska jag se Sweeney Todd! 

Var iväg och hälsade på Tina idag, kul att se alla små ungar som har fötts, fick hålla i små små ungar som föddes tidigare idag. Hur söta som helst. Längtar tills bebisarna kommer här också =D Tar ju år och dar..... För er som inte vet, så föds marsvinsungar fullt utvecklade och springer omkring och äter fast föda direkt (förutsatt att de är friska!). De föds alltså med ögonen öppna, med päls och alltihop. Extra roligt tycker jag :)

Imorgon ska mamma och jag till Plantagen och Marieberg. Ska inhandla lite diverse till balkongen (min vision= DJUNGEL!), och så vill jag gärna hitta några klänningar. Nu blir det fan inte jeans förrän i höst.

Jäklar, nu börjar filmen snart... hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0