Grattis i efterskott Nina! :)

Jag missade ju tyvärr att gratta på själva födelsedagen *skäms*, det var sådär typiskt när man går och tänker några dagar innan att man inte ska glömma bort. Dessutom planerade jag ju in födelsedagsfesten och allt i almanackan men ändå glömde jag! Så sorry, men jag hoppas att du hade en bra dag ändå Ninis :)

En dag av pluggande ska det bli igen, har inte riktigt kommit igång än. Men jag ska, I promise :) Men jag ska även baka en morotskaka. Ska ge bort lite, och imorgon tror jag bestämt att jag får marsvinsbesök (med det menar jag alltså människor som också ägnar sig åt denna hobby, inte att marsvin kommer på besök ;)), då är det bra att ha fika. Ska alltså inte in till Örebro imorgon, men det är mest också för att jag väntar samtal från veterinären i Örebro. Hon skulle ringa någon gång imorgon så jag måste vara vid telefonen. Satt i telefonkö i en halvtimme idag bara för att få veta att veterinären ringer mig imorgon. Det gör i och för sig inget, det är ju absolut inte akut.

Jäklar nu måste jag gå, vi ska åka till Beijers Bygg och köpa lister till burskåpet i hallen.

Over and out.



Födelsedagsbarnet som firas på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0