Äntligen!

Nu är burskåpet i helt klart! :) Läcker ingenting längre, woooohoooo! Det bästa är att Eric också tycker det blev skitbra.

Idag har jag städat alla burar igen, så nu är ett ryggskott på intågande. Hoppas det bara är en liten varning så jag kan slippa ha sådär ont igen. Räcker med att jag har någon slags inflamation (?) i foten. Känns som att det alltid är något med mig, men jag har inte tid att sitta still heller så jag överlever nog ;)

Tänkte försöka lägga mig nu vid halv tolv ungefär så att jag förhoppningsvis kommer upp vid 8 imorgon... Har görmycket att göra till uppsats-pm:et som bara får rest på rest (kan vi få börja med uppsatsen nån gång???), dessutom jordens disk tack vare mitt morotskakebakande, och på eftermiddagen har jag telefontid med veterinären samt antagligen Tina på besök. Dessutom måste ju Days och lunch klämmas in också... Suck... Åtminstone så brukar jag kombinera lunch och frukost och äta under Days vid 10.30, så där sparar jag ju in lite tid. So much to do, so little time. Så är det alltid, med allt tyvärr.

Hobbe var här på eftermiddagen, men han tyckte att jag var tråkig när jag bara byggde på buren. Tog en ganska kort promenad och hälsade samtidigt på i 12:an där Hobbe inte heller tyckte det var något roligt eftersom man bara skulle rycka fästingar på honom. Får nog kompensera dagens tristess till helgen när han kommer hit :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0