Sovmorgon

Idag bestämde jag mig omedvetet för att ta sovmorgon. Vaknade prick 07.35 och tänkte att allting var rätt, men sedan... "hmm..07.35, det är någonting med just den tiden..." Ja just det, det är den tiden som min buss går från busstationen. Perfekt, missade alltså seminariet. Får försöka läsa mig till det, hur nu det ska gå. Nästa vecka är det tenta =/

Så istället idag så har jag varit duktig och tvättat. Ikväll ska jag plugga och försöka hinna med att bada Frodo, och Bison också om jag hinner. På lördag är det nämligen utställning i Västerås! =D Man ska ju inte bada långhår så här nära inpå utställningen, men jag var ju sen med anmälan och sedan så ska dom ju ställas i klippt och inte i ras, alltså så har det nog inte så stor betydelse... Det kanske bara är bättre om dom är rena och fina. För er som inte vet, så brukar man bada långhåren ett par tre veckor innan utställning så pälsen inte blir så mjuk. Snöboll får bada på fredag, för han ska ställas i pet och då är det viktigast att vara hel och ren och snäll. Och ni som inte tror att marsvin har öronvax får gärna besöka mig ikväll ;) Haha

Nu beger Eric och jag oss iväg till staden. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0