Magnus & Helenas bröllop, 9 augusti 2008

Här kommer oredigerade bilder lite sent från Magnus och Helenas bröllop som var hur vackert som helst. Närmare 150 (?) gäster, och den mest storslagna festen jag någonsin sett! :)

I kyrkan, nygifta :)


Bröllopskyssen!


I hästvagnen som körde dem till festen


På röda mattan med tärna och bestman


En del av gästerna i tältet där vi satt och åt


Dags att skära bröllopstårtan


Ett litet brudpar


Dan lämnar över Boforströjan med alla spelarnas autografer till Magnus. De få Karlskogingarna som var där vrålade som fan, de andra som vrålade var väl bara fulla antar jag :) Vi sitter som synes vid honnörsbordet! :)


Så numera titulerar sig detta par, Herr och Fru Andersson! Grattis och ett sent tack för en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Phuong

Aw va fina!! :) O jag väntar med spänning tills den dagen jag skriver ett inlägg liknande detta inlägg, fast med bilder på dig o Eric i kyrkan ist ;)

2008-09-29 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0