Om gårdagen

Igår hade vi lite halvfest här eller vad man ska kalla det :) Killarna hade gaming-kväll och jag, Linnea och Clara satt i köket med väldigt givande diskussioner och diverse alkohol. So far so good. Någon gång efter halv ett pallrar vi oss iväg (killarna hade gått i förväg) och får se jordens rökmoln vid Lötsvängen. Clara och jag antar (som man ju gör) att det brinner hemma hos henne eller hos min morbror, moster och kusin. Vi kutar alltså alla tre ner till Lötsvängen men får då klart för oss att eldsvådan som är i full blom äger rum rakt över vägen vid träningslagret, bilfirma nånting. Vi kollar på det en stund, och sedan går Clara hem och Linnea och jag hämtar Martin på nån hemmafest vid Lötängen. Sedan får vi skjuts av någon kille till stan. Möter Niklas utanför Viktoria som säger att Tim och Eric har dragit redan. Niklas och Linnea drar också hem, kvar är Martin och jag. Hur ska vi ta oss hem? Det slutar med att vi delar på en pizza, min del var kebabpizza utan kebab ;) Och såklart så är det inte en enda person som har eller känner någon som har bil, såklart! Vi drar ner till Max för att bror min är där. Full som fanken så där fick man ingen hjälp. Martin hittar till slut skjuts och jag får till slut tag på Eric som kommer och möter mig. Klockan var fyra, och jag lovade mig själv att aldrig mer vara med på nån fest, och absolut aldrig mer GÅ UT, om jag inte vet hur jag ska ta mig hem. Som tur var så stökade i alla fall mina kära gäster inte ner så väldigt mycket ;) Tack!

Imorgon ska jag till Örebro om jag orkar vakna. Men det hoppas jag, för jag missade förra föreläsningen. Idag har jag dessutom blivit bjuden på Halloweenfest i Nora den 31. Elsas arrangemang :) Roligt, måste bara kolla lite med bussar, men det lutar åt att jag måste övertala någon snäll själ att skjutsa mig. Till exempel min kära mor.

Nu ska jag läsa lite mer ur Odysséen innan jag ska sova. God natt

Kommentarer
Postat av: Clara

mkt givande diskussioner må jag säga ;)

2008-10-16 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0