Junkyard

Var precis inne på Junkyard och förvånades över vilka snygga kläder dom har nu! Har inte varit inne och kollat på senare tid... noll motivation. Visst hade dom snygga kläder förut, men allt var ju så litet. Alltså, jag vill ju helst ha lite längre t-shirtar och det hade dom hur många som helst. Mina favvisar Atticus och Hurley hade ju en del helt underbara t-shirtar. Ska jag hoppa av skolan och hitta ett jobb=lön=shoppa loss?

Om någon vänlig själ kunde komma hit och ge mig en pudel samt X antal tusen (minst 10) att shoppa för så skulle jag bli glad. Pudeln ska helst vara stor och svart eller dvärg och brun. Pengarna går bra cash. Någon som känner sig manad?


Kommentarer
Postat av: Chuckita

Om du ger mig en miljon, så kan du lugnt få 10 lakan av mig ;)

2008-10-26 @ 21:12:50
Postat av: Phuong

Jag menar Phuong, inte chuckita xD haha...en vana.

2008-10-26 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0