Jag är bra

...För jag har lärt mig att göra Chai Latte! Det är ju himla komplicerat (inte), men jag är ändå stolt över mig själv. Dock så är det någonting som säger mig att jag framöver kommer bli något utav en missbrukare. Återstår att se.

Denna dag ska ägnas åt att läsa romersk och isländsk litteratur. Fattar inte hur jag ska klara tentan. Har missat tre föreläsningar denna delkurs, vilket är mycket i och med att vi har så få föreläsningar. Shit. Fick ju U på förra tentan så har omtenta där också att oroa mig för... Denna kurs var mycket svårare än jag trodde. Men jag ska väl överleva denna termin också :) Till våren ska Anna och jag skriva C-uppsats i Medie- och kommunikationsvetenskap. Det ska bli roligt, men vi har nog inte bestämt ämne än. Tiden har gått så jäkla snabbt, tyckte att hon åkte till USA ganska nyss men nu är det inte alls långt kvar tills hon kommer tillbaka. En termin går fort... åren går fort. På både gott och ont eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0