Desperate Housewives och Fur

Ikväll ska Eric och jag se de två första avsnitten av säsong 5. Jag har inte hunnit ladda ner och kollat förrän nu, såg att jag är några avsnitt behind :) Men det gör inte så mycket, desto mer att ta igen. Älskar denna serie. Såg början av avsnitt 1 men stängde av när Mike och Susan krockade med bilen och man får se honom ligga helt blodig. Nej, jag tänker inte acceptera att han är död, och jag vill knappt veta det heller. Buhu.

Och kl 20 så är det Fur - Ett fiktivt porträtt av Diane Arbus på Canal Plus. Jag såg den ju för ett tag sen men MÅSTE se den igen. Så himla underbar på något sätt... Jag blev fan lika kär i Lionel som Diane, vilket är helt sjukt eftersom han hade den där sjukdomen där man är helt täckt med hår... Det är någonting med den filmen som är helt skruvat. Man måste se den själv för att förstå. Jag menar, jag har ju inte någon hårfetisch direkt (haha) =D Robert Downey Jr spelar Lionel, fantastisk. Jag ska inte spinna vidare på detta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0