Blommor

Idag har jag varit till Öret på föreläsning. När den var över så kom mamma och pappa och hämtade mig vid universitetet eftersom de ändå befann sig i staden. Så då åkte vi till Plantagen. När vi kom dit så sa mamma att jag kunde köpa några blommor som mormor kan betala =D Yaay tänkte jag=850 kronor! Tur att jag inte behövde betala själv. Men dom hade ju hoyor så jag var tvungen att köpa två stycken. Sen köpte jag också någon slags hängblomma (?), en saint paulia, en sån där kål-grej som man kan ha ute, och två stora blommor till sovrummet som jag heller inte kommer ihåg vad de hette. Nu är jag uppe i 4 hoyor! Bara jag inte blir ett sånt där hoya-freak som jag vet att många andra marsvins-freak är ;) Well, jag har ju lite mer plats i fönstrena fortfarande, några till kanske får plats.

Ryggen känns lite bättre, var väldans tur att Clara kunde offra sig och gå en promenad i lördags kväll :) Annars hade nog inte ryggen känts bättre såhär snabbt.. Man ska ju försöka att röra sig lite och inte bara ligga still. Om man kan! Jag ska inte säga för mycket nu om att det känns bättre... annars knakar det väl till igen ;)

Imorgon ska jag till Tina och kolla marsvin och träffa "nya" hunden Linus, en bichon havanais. Jag blir väl som vanligt kär i alla marsvin hon har och vill ta med dom hem... Små sötbollar. Can't get enough.


Sams och Frodos mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0