AAAAAAAAAAJ!!!

Ryggskott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stod i duschen imorse, och rätt som det var så bara knäcker det till. För varje timme som går så blir jag bara mer och mer stelt framåtböjd, och nacken drar mer och mer åt höger. Så jag får nu gå framåtböjd med blicken snett nedåt åt höger. Perfekt!! Gör så jävla ont, och ingen ställning är bättre än den andra. Att ligga ner är ju tortyr. Så i eftermiddag så har jag halvlegat med huvudet stött av soffkanten och kollat på filmen av Diane Arbus. Riktigt bra film för övrigt. Och sorglig, tårarna var inte långt borta (jag är en riktig sucker för sorgliga filmer...).

Detta ryggskott tycker jag ger mig rätten till lösgodis ikväll. Så det så. Eric ska inte vara hemma heller... så helt ensam utan någon som kan tycka synd om mig förutom jag själv. Och så har jag lovat att hämta både mamma och Eric i stan inatt. Perfekt. Ryggskott är typ bland det värsta jag vet, så handikappande. Men jag hade på känn att det var på g snart, för senast jag hade ryggskott var en vecka innan studenten. Och vi har ju flyttat och burit massa grejer.

Väntar med spänning på att få höra hur det gick på utställningen i Borås idag. 

Kommentarer
Postat av: Phuong

Aw, get well soon!

2008-10-18 @ 21:13:36
Postat av: jenny

Oj! det låter inte bra med ryggen!



Snyggingen på bilden är min svärmors niomånaders valp. kolla vår och hennes sida.

www.pudellove.com för fler bilder på snyggingarna=)



Krya på dig!

2008-10-19 @ 09:30:01
URL: http://caniche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0