Söndag kväll

Sitter här och har ångest över uppsatsen. Damn damn damn. Men jag hinner nog, hoppas jag.

Ser fram emot sommaren, att få jobba och använda fritiden till det man vill. Kanske får jag tid att lära mig fotografera lite mer ordentligt? Kanske läsa någon bok som jag VILL läsa? T.ex alla böckerna om Arn. Vara ute mer istället för att bara sitta inne och uggla med all kurslitteratur. Hoppas på någon resa också så klart :)

Sam och Frodo vill döda varandra. Det är tacken för allt liksom. Byggde bara en stor bur i 2 dagar för att dom skulle få det bra allihopa, men visst. Tjura då om ni vill det. Jag ger inte upp för evigt :) Moahahaha


Här är det mys på g :) Dålig bild men skit i det, var ju inte direkt så man fick förbereda sig ;)


image71


Kommentarer
Postat av: Phuong

Aaaaawww, myspys ^^

2008-05-20 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0