Öken

Det är rätt öken i min blogg för tillfället och har så varit i några veckor... Skriver på min uppsats, och har inte tid med något annat, varken livet eller bloggandet. Nu har jag jordens huvudvärk. Sitter och försöker skriva vidare på uppsatsen, men jag sitter fast. Försöker kolla på lite andra uppsatser för att få lite inspiration.

Är riktigt riktigt sugen på att bli med vovve, saknar det så. Min hundlängtan vart ju inte bättre efter igår när Clara och jag gick en långpromenad med Nellie (ont i fötterna ^^). Och ikväll var vi ute i stugan där det var en rottisvalp på besök, jag höll på att dö. Så himla übergullig, Bosse hette han :) Alla har hund utom jag, och jag är den som vill ha allra mest i heeeeeela världen! Orättvist.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hejhej! Länge sen nu! Trodde jag ringde till dig härom dagen. Men du svarade inte. Sen när jag senare kollade min samtalslista så had ejag inte alls ringt dig. Så jag vet inte riktigt vad jag gjorde :P
Ovanligt. Skönt att skolan är slut snart!

2008-05-30 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0