Kims fest :)

Kim hade verkligen lyckats bra med sin fest, som var i lördags. Halv sex skulle vi vara där, jag blev dock 10 min försenad eftersom jag glömde en massa grejer, men det gjorde nog inget. Fint folk kommer ju för sent:) Vi skulle vara tidiga så vi hade tid att äta utan att stressa. Trerätters bjöds det på, jordgubbspanacottan (stavning?) var helt uuuuunderbar <3 Maten med men you know me och efterrätter ;) Presenter fick hon också såklart, Idolspelet av oss och lite diverse annat av de andra, fina grejer i alla fall.  Såklart tappar Kim en porslinssked som hon fick i golvet så den gick sönder, men vem är förvånad egentligen? Jaa, vi minglade väl runt osv. Halv tolv-tolv åkte vi till statt, resten är historia ;) Har lite svårt att minnas vissa grejer, och det har inte enbart med alkoholen att göra ifall ni trodde det. För när jag kom så slog jag huvudet i handfatet hårt så in-i-h*lvete så jag typ svimmade av en stund. Nu har jag jordens bula i pannan. Är man bäst så är man. Har inte så mycket minnen efter det, vaknade dock levande nästa morgon med festkläderna fortfarande på ;) Usch, hur lyckas man. Huvudvärk! Nu blire lite plugg för min del.

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, men maria.. då berodde det ju på alkoholen alla fall.. annars skulle du ju aldrig ha ramlat och slagit i huvudet ;)
Panacotta är förövrigt världens lättaste att göra.. säg bara till ;)

2008-05-06 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0