Jobbigt

Varför är allt så jobbigt jämt... det är precis som att allting bara går emot en. Jag kommer inte på någon konstruktiv kritik alls typ till opponeringen imorgon, det är liksom aslänge sen vi gjorde de här arbetena, hur ska jag komma ihåg allt? Dessutom har jag varken valt teori eller ämne till b-uppsatsen som vi började med denna vecka. Aldrig får man tag i någon som kan hjälpa heller. Vad gör lärarna egentligen?

Jag var i alla fall ut till Lunedet med Eric och marsvinen (som gillade att få vara ute och äta gräs). Eric åkte ut med sin bror och pappa med båten så jag satt med "svärmor" och drack ett glas vin i solnedgången. Ibland måste man ta sig tid till sånt också och inte bara sitta hemma med böckerna. Ska väl lägga mig snart, måste bara hitta på någonting som jag kan säga imorgon. Hoppas jag har pengar på busskortet.

Just ja, grillning på fredag tjejor? Clara och jag fick denna idé :)

Kommentarer
Postat av: Sara A

Hej Maria! Vilken snygg blogg du har! Kul att läsa. :)

2008-05-08 @ 09:01:14
Postat av: Phuong

Haha det är väl snarare jag som ska säga tack till saras kommentar ;) Grillning, I'm on it! Men jag slutar 16.45 ;)Kom igen, nu ska vi ha kul :P

2008-05-08 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0