Heldag i Örebro och systemet med Kim

9.35 imorse åkte Phuong och jag iväg till Örebro för att shoppa. Hittade inga kläder! Tur att jag har lite nytt sen förra gången jag var i Örebro tills imorgon. Men! Jag hittade ett par skor =D Skor piggar ALLTID upp. Jag fick dom av mig själv som tröst inför den kommande tentan som för övrigt med största sannolikhet gick åt skogen.

image57

så här ser de ut, från Din Sko's hemsida

Vid tjugo över ett (efter fika på Bara Vara) så skulle jag ta bussen till universitetet och skriva tenta. Då kom Alan och mötte upp Phuong, så det var ju kul att hälsa på honom också ;) Tentan gick dåligt. Finns inget mer att säga om den. När jag kom hem gick jag och Kimpa till systemet, och handlade lite inför morgondagen!

Dagens citat
Phuong:
Såg du vilken snygg brevbärare?! (precis utanför Gina Tricot, högt och tydligt)
Jag: Vadå? Menar du tjejen där framme?:O
Phuong: Nej den där killen inne på Gina!
Jag: (tittar bakåt mot Gina) Menar du han som går precis (1 m) bakom oss?

Hahahahahhaha!

Och sen något insiktsfullt:

Alkis på bussen: "Det är bara det man tycker om som man blir skicklig på, det man inte tycker om blir man inte skicklig på. Jag tycker om att fiska."


Kommentarer
Postat av: Phuong

What can I say? Jag äger helt enkelt ;)

2008-05-02 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0