Heartbreaks, semifinal 2 och uppsats

Idag har jag varit till Tina och marsvinen i nästan 4 timmar! Fan tiden bara flyger iväg. Underbart sött hus hade hon flyttat till. Verkligen en liten idyll som det så vackert kan kallas. Får hade hon på gården också, och tre små lamm. Ni som känner mig kan ju tänka er att jag var som ett barn i en godisaffär ;) Hundar, marsvin och lamm, allt på samma dag. Hihi, Tina sa dock att hon inte tyckte att det var någon större idé att ställa Snöboll i ras på SM. Dels har han en ganska tydlig tuggskada på ena sidan, och delvis har han för tunn päls med för få lockar. Så hur söt han än må vara så kanske det är bäst med klippt långhår trots allt :) Frodo verkade hon lite imponerad av, att pälsen var så bevarad trots att han inte har gått ensam. Dock verkar han ha tappat nacken (inte bokstavligt haha) vilket inte ser så himla snyggt ut. Det är synd för annars är han riktigt fin med vackra lockar. Men det får bli klippt för honom också. Så nu är mitt enda hopp för rasklassen Bison, hon ska kolla på honom nästa gång vi ses. Hoppas Sam låter bli att tugga på honom nu :P Men men, klippt långhår går också bra för min del, bara det är roligt ;)

Charlotte gick vidare som tur var. Hon var riktigt snygg och bäst bland kvällens bidrag helt klart. Nu blir det uppsats. JAG DRICKER KAFFE. KAFFE!

Kommentarer
Postat av: Phuong

Charlotte var grymt bra ;P

2008-05-23 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0