Grillning med tjejerna, och grattis Bison 2 mån :)

Snöboll blev ju faktiskt grattad i bloggen på sin 2månadersdag, så nu blir Bison också det även fast jag är en halvtimme sen :S Det var den 9 maj och nu är det ju faktiskt 10 ;)

Kom precis hem från Clara där vi grillade. Phuong och jag var kvar lite längre än Kim och Sara eftersom Kim ska jobba imorgon, eller idag rättare sagt och skulle upp tidigt. Sara blev hämtad av sin karl ;) Kvällen var mysig. Och jag vet ju i alla fall att en person har lärt sig något nytt: Nämligen Clara som blev upplyst om att man blir solbränd även genom glasrutor. Man blir aldrig fullärd liksom :P Haha

Snälla Phuong skjutsade mig hem, och nu är jag för trött för att skriva mer. God natt =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahahaa, fan va bra den var. "man kan ju inte bli brun genom en ruta" Jag bara jooo, annars skulle jag väl inte vara röd om mina armar.. som senare blir bruna..
Haha nejdu, man blir aldrig fullärd... Och tur är väl det :)

2008-05-10 @ 20:35:51
Postat av: Clara

hahaha! jag ska kolla upp det där ;)

2008-05-13 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0