God kväll

Sitter här och övar mig på marsvinsfärger även fast jag har viktigare saker för tillfället som jag borde plugga på... Semiotik möjligtvis? Men detta är klart roligare :) Idag har det inte blivit B-uppsats för fem öre även fast det var planerat. Jag har dock badat alla marsvinen så det var ju bra att få det gjort, nu luktar dom gott igen :) Och så har jag tvättat deras fleecefiltar.

Ikväll har jag bakat blåbärsmuffins! =D Dom vart helt blåa så jag funderade på om jag över huvud taget skulle ha in dom i ugnen, men jag tänkte att har jag kommit så här långt så kan jag ju lika gärna fortsätta. Och dom vart goda! =D Det trodde jag aldrig. Men den blåa färgen berodde ju på att blåbären hade hunnit få tina lite, men nu vet jag ju det till nästa gång ;)

Nu är det mindre än en månad kvar till Where the action is i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0