Duktig idag

Idag har jag gjort många nyttiga saker. Jag har åkt in till Örebro och haft opponering, vilket gick bra. Jag har haft handledning för uppsatsen vilket var givande (dvs jag vet numera VAD jag ska skriva om). Därefter gick jag till universitetsbiblioteket och fixade lånekort (nej, jag har inte gjort det förrän nu). Lånade tre böcker som jag ska ha till uppsatsen och lärde mig dessutom att litteratursöka! ;) Är jag duktig eller vad?

Grillning imorgon alltså, Clara och Phuong har redan tackat ja (eller egentligen bara Phuong eftersom det ursprungligen var Claras idé, jag tar bara åt mig äran). Borde ringa till Kim och Nina nu, så det ska jag göra. Efter att jag har ätit för jag är galet hungrig! AAAAAHHH!!!


Kommentarer
Postat av: Phuong

Vadå fixade lånekort? Man kan ju låna med det gröna universitetskortet juu!! :P

2008-05-08 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0