2 liter cola, uppsats och natt

Detta är helt sjukt. Jag har druckit 2 liter cola själv ikväll! Började vid sju och nu är den alldeles strax slut. Jag är helt hög på socker och koffein typ, detta är bra för min uppsats. Skriver för fullt här, ska sitta uppe och skriva tills jag somnar sittandes. Är ingen morgonmänniska och det blir inget gjort på dagarna. Detta blir bra. Nästa handledning är på måndag och då har jag bestämt att jag i princip ska vara klar så jag bara har finjusteringar kvar. Längtar tills detta är över, och jag har en heeeeel vecka ledigt innan jag börjar jobba, är det inte underbart så säg. Har även haft en givande msn-konversation med Clara ikväll, trevligt trevligt. Kom fram till mycket bra :)

Det skulle ju vara kul att vara vaken tills Eric går upp, vad förvånad han skulle bli :O Kanske lika bra, så får jag sängen för mig själv sen ;) Vi måste ha en bredare. Vi får se om jag orkar vara vaken till kvart över fem. 4 timmar kvar :S  Vi får se, det visar sig väl. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0