Yaay! :)

Den 12 april beger jag mig på utställning i Julita! :) Inget marsvin ska med, utan jag ska bara se hur det funkar och dessutom ska Sam och Frodos uppfödare ställa ut 3 grisar. Det var alltså hon som undrade om jag ville med. Om jag vill! ;) Dessutom så frågade hon om jag inte var intresserad av några bebisar till!! Oh my god.. dumma. Det här kan inte sluta bra ;) Om jag åker dit lär jag väl inte åka hem ensam såklart ^^ Det skulle såklart vara jättekul... Men har jag plats? Måste fundera ut nåt bra. Om jag kunde komma på nåt bra bygge, en bokhyllebur till exempel. Eller liknande.

Jag har för övrigt bara skrivit två av fem sidor till slutuppgiften, och den ska vara klar imorgon!!!!!


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Godnatt! :)

2008-03-24 @ 00:04:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0