Ny granne

Då ser det ut som att vi får en ny granne om x antal månader, i form av en Tim : ) Eric och jag följde med och kollade på lägenheten, och den var klart fräschare än vad jag trodde innan. Den passar nog honom, så kan han stå där i sin lilla kokvrå och laga mat på den minimala spisen :P Hihihi ^^

Om en stund ska jag ge mig ut på en promenad med mamma. Skulle ha pluggat hela dagen, men har istället suttit vid datorn och spanat efter marsvinshonor. Inte för att jag kan skaffa fler för tillfället direkt, men man vet ju aldrig! ^^ Moahaha

Auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Phuong

Trasha hans lya efter lite sprit xD

2008-03-21 @ 15:59:40
Postat av: Kim

Haha, jaha du. där ser man. Men ska han ha ett sånt litet kök, Tim ville väl bli kock ;)

2008-03-22 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0