Nej inte Danny :'(

Jag ville att Tina skulle åka ut ! Hoppas Tony vinner nu. Det är inget kul att kolla längre när inte Matte är med, han skulle ha vunnit. Men men...

Idag har vi fått en sovrumsdörr så jag äntligen kan få sova! Vi har ju så olika tider, och jag måste ha helt mörkt och tyst när jag ska sova och det har inte varit lätt förrän nu, men nu blir det ändring : ) Ska försöka få bättre sömnrutin nu, för som det är för tillfället så sover jag länge vissa dagar vilket gör att jag knappt sover nånting dom dagarna som jag måste upp tidigt. Jag måste verkligen ha 8 timmars sömn för att vara helt utvilad. Igår fick jag för övrigt bekräftelse på att socker är som en drog! Nu fick ni lite onödig info om mina sömnrutiner (som Eric så snällt nyss påpekade att ingen antagligen bryr sig om ;) )

Imorgon är det melodifestival på schemat. Jag säger som Gert Fylking: Christer till Belgrad! Så jäkla cool. Alternativt Rongedal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0