Missat bussen, box och bilder

Idag missade jag bussen och missade därmed chansen att ta mig till opponeringen i Örebro. (Förlåt förlåt förlåt)
Så jävla smart och bra jobbat, men det har nog ordnat sig ändå. Hoppas bara att jag kan få mina kommentarer från läraren via mail så jag slipper åka till Örebro enbart för att hämta dom imorgon. Får se vad hon svarar imorgon.

Har boxats med Kim ikväll, kul som vanligt : ) Synd bara att Kim är så svag ; ) Kan ju inte ta i allt jag vill you know. Imorgon blir det combat! Yaaay =D

Dessutom har jag fått massa bilder av Kim idag. Så har suttit hela kvällen och kollat bilden från den gamla goda tiden som det numera heter ; ) Man saknar det ju helt klart, vad var bekymmer? ^^ Det är ju tur att man är snygg också, annars hade ju bilderna varit pinsamma : ) Eller? Haha

Blir nog gym på fredag också eftersom det blir fest och statt på lördag. Får för dåligt samvete annars. Och om någon har några tusen till övers så kan jag gärna ta dom, på tal om annat. Jag är fattig! Och nästa vecka går mitt träningskort ut, på fredag ska jag bleka håret och shoppa lite, dessutom hyra, mat, diverse räkningar och busskort. Allt detta fördelat på ca 5000 (har dock redan lånat 2000 av dessa). Oh my god.

Jag ska sova nu, fick fruktansvärt ont i huvudet ; )

Kommentarer
Postat av: Kim

Den gamla goda tiden, yeah right;)
Nördarnas tid!! Omg, värsta kärringfrillorna :P
Men "situationen är aövarlig" är ju bäst, var tvungen att kolla på dem om och om igen igår, skrattar ihjäl mig :P
Inga bekymmer!

2008-03-27 @ 19:30:38
Postat av: Phuong

Kom igen människa, du uppdaterar lika segt som en gammal tant går! :P

2008-03-27 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0