Föreläsning, Combat och inget plugg

Idag var jag på föreläsning i Örebro, så nu är jag trött eftersom jag gick upp klockan sju. Försov mig en halvtimme så var tvungen att stressa :S Föreläsningen var rätt intressant för en gångs skull, och mkt kände man igen sedan tidigare så lite hängde jag allt med, tro det eller ej ; ) När jag kom hem vid klockan två så skulle jag råplugga hela dagen men så var ju TV:n inom synhåll. Simpsons och Våra värsta år fick min uppmärksamhet istället. Fem i åtta var jag dock hurtig och var iväg på combat med Kim, har varit lite dåligt med träning de senaste två veckorna, men nu blir det ändring!

Nu ska jag försöka plugga.. och om jag kommer in i det så fortsätter jag tills jag somnar sittande typ, måste ta vara på tillfällena. Blir antagligen fler inlägg senare (som det brukar bli när jag undviker kurslitteraturen).

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0