Det går helt enkelt inte...

..att göra den här uppgiften!!!! Jag har inte läst all litteratur ens. Jag skriver en slutuppgift i MKV B och har valt att analysera ett uppslag ur systembolagets broschyr om myter kring alkohol. Jag har kommit så långt att jag har valt teorier (socialsemiotik och diskursanalys) men man måste ju hela tiden ange källor. Alltså måste man ha läst litteraturen. Jäpp.. det går bra detta. Funderar på att skriva hela arbetet och sedan leta upp källor ^^ Tack och lov för Orlas avhandling som åtminstone är lite mer konkret än Fairclough. Och dessutom på svenska, jag fattar knappt universitetsengelska alltså. Längtar tills nästa delkurs.

Combat ikväll.. orka. Ska iväg till Ceveds med mamma om en stund. Ska kolla på stavar och stegräknare. Hon måste börja träna upp sina fötter och jag tänkte göra henne sällskap :P

Ikväll blir det fan 2900 Happiness och lite Jens-Erik alltså. Och tänk att Clara tyckte han var snygg också :O Första gången i historien som Clara och jag har enats om en killes snygghet tror jag ; ) Om hon inte menade Jan-Erik och sa fel namn, det gjorde hon säkert ; ) Hahahahaha

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0