Dagen efter finalen

Det är ju knäppt att det ska vara jury i melodifestivalen egentligen. Men i år är jag glad för att den fanns så att Charlotte vann och inte Sanna. Visst, svenska folket borde få bestämma, men när nu så många verkar vara så korkade att de vill skicka Sanna och en tråkig ballad till Belgrad så är jag glad att det gick som det gick. Man får bara en chans och låten måste vara bra första gången man hör den. Eller är det bara jag som tycker det är trist med alla länder som har ballader i Eurovision? Det räcker med Storbritannien och Irland. Och Charlotte är fan glammig och jäkligt snygg också. Med en låt som duger bra. Visst hade jag hoppats på Rongedal, men man kan inte få allt i världen : ) Och jag säger TACK GODE GUD (som personen i fråga skulle ha sagt) för att Carola inte gick vidare. Detta kan jag leva på ett tag. För är det någon som jag är trött på så är det Carola, och jag hoppas att Sverige skonas från henne en stund nu. Tack och Halleluja.

Kan man inte skicka Björn till Eurovision?






Kommentarer
Postat av: Phuong

Tyvärr så kan man nog inte det, men du får gärna skicka Björn hem till mig :D haha

2008-03-16 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0