Charlotte Perelli till Belgrad

Så vann Charlotte och ska till Belgrad. Höll ju på Christer och Rongedal litegrann men Charlotte blir nog bra. Det var ju inte helt fel senast hon deltog i Eurovision :P Kvällens största vinnare var dock Phuongs nya stora, lilla kärlek Björn som ägde som vanligt =D Killen är ju störtskön. Men Phuong har tyvärr paxat honom, fast jag har ju min Eric redan såklart ; ) Så Phuong, det är grönt.

Eric och jag har nyss varit ute på nattpromenad typ. Det var lite drag här utanför konstigt nog. Vi hittade diverse olika ölburkar, och hörde ganska mycket folk där i dimman.

På måndag ska mamma och jag åka och hämta älskade Ludde i Örebro... Han har kommit tillbaka från Falun nu. 2,5 vecka tog det alltså ungefär, och nu får vi hämta älsklingen i en urna. Har haft så mycket att göra med skolan att det ibland känns som att man inte får den tid man vill till att bara vara ledsen och sakna honom. Men varje kväll innan jag somnar så tänker jag en stund på honom och allt han har varit med om och allt vi har gjort. Börjar så smått kunna le när jag tänker tillbaka, men det övergår ganska snabbt till ledsamhet igen. Måste hinna med att vara ledsen också och sörja sin vän. En kul grej är dock att jag köpte en pudelbok dagen efter Ludde dog, och i den står det massor om Luddes far- och morföräldrar och hur viktiga dom var för aveln och massor om vad dom hade vunnit osv. Så Ludden härstammar från kändisar ^^ Så klart.


God Natt!


image27

Mamma och Ludde i Lunedet (Hon är inte så arg som hon ser ut ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0