Bad Day

Har fortfarande knappt kommit igång med pluggandet, och analysuppgiften ska lämnas in imorgon :'( Blir ingen sömn inatt alltså, var tvungen att avboka combaten dessutom : ( Ska fråga Kim om hon vill träna imorgon också. hoppas hoppas. Har varit på en promenad till Kronhallen nyss, i det fina vädret, det är faktiskt riktigt varmt. Det är ju helt sjukt för igår var det ju snö! Men jag klagar såklart inte på solen. Fast jag börjar få aningar om hur varmt det kommer bli i lägenheten till sommaren. Redan nu är det hur varmt som helst på dagen när solen ligger på. Vi har fläkten på här : )

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jaadu...vad kan man göra åt saken? =/ Mina uppgifter ska vara inne snart, o jag har bara gjort den första -_______-

2008-03-06 @ 19:00:10
URL: http://hiyayaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0