20-årsfest

Igår hade Clara och jag fest hos mig. Det var kul men så fort vi kom till statt så kände jag bara för att sova. Var bara där knappt en timme typ :S snacka om torr ;) Kände verkligen av att veckan hade varit lång... Dessutom var jag så gott som nykter.. iaf som jag kände mig. Någon som däremot inte var nykter var Kim ^^ Haha så rolig

Jag fick en bok med samtal från tjuvlyssnat.se och det gillar ju jag :) Och så fick jag isformer (konstiga sådana), mina kompisar är bevisat snuskungar, en toarulle med skitroliga skämt (get it?) och en stor marabouchoklad med nonstop =D brabra !

Idag måste jag plugga... Får ta tag i mitt studerande snart.. det går dåligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bjuder på den ;)

2008-03-02 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0