Freedom

Veckan som gått var sista skolveckan. Nu är jag fri i en vecka :) Uppsatsen blev klar i tid, och opponeringen gick skitbra. Var så underbart att få så bra kritik på något som man verkligen har lagt ner mycket tid på. Min haka var typ ända nere i golvet när examinatorn kommenterade min uppsats. Stolt :) Nu ska den bara revideras lite smått. Igår skrev jag även den förbannade omtentan om metod, hoppas jag klarade mig. Men vi får se. Nu har det gått ett helt år, och jag är fan stolt över mig själv för att jag har tagit mig igenom ett år av universitetsstudier direkt efter gymnasiet. Till hösten blir det antagligen litteraturvetenskap. I veckan var jag även och kollade på studenterna när de anlände till balen med mamma och Kimpa. Kim och jag vart nästan lite smått tårögda måste jag säga ;) Nostalgi i hög grad. Själva studenten missade jag tyvärr eftersom jag hade opponering i Örebro, men jag såg någon enstaka vagn där i alla fall. När jag kom hem från Örebro kom mamma och jag på att Håkan (min hyresvärd) och hans Linda skulle gifta sig om en kvart. Så vi åkte genom stan och såg en massa folk på väg till kyrkan, så vi parkerade och gick och satte oss på en bänk precis vid ingången. Vi trodde att dom redan var där inne men efter några minuter kommer en jättefin gammal bil med paret, och shit vilken vacker klänning hon hade. Värsta marängen, och han hade en jättespeciell rock med något mönster. Verkligen skitfina, och tro det eller ej, så vart jag nästan tårögd här också! Hoppas inte Clara läser detta för då förstörs min bröllopshatar-image ;) Haha. Jag förtydligar att det var klänningen som gjorde stunden.


Nu ska jag kolla igenom min uppsats, och sen sova! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0