Mysig fredagskväll

Mamma har precis gått hem efter en let's dance kvällen. Vin, ost, melon, ananas och lite polly gör susen ; ) Förutom let's dance så hann vi även med att kolla på lite bilder från när Johan och jag var små och dessutom bilder på Ludden <3 Mamma var orolig för hur det skulle kännas imorgon (idag) när han inte kommer och väcker henne som han alltid brukar göra på lördagar. Blä, vad jobbigt det är. Känns så länge sen men det var ju i tisdags.

I min pudelbok (som jag var tvungen att köpa) så står det dock, angående när hunden dör, "Hunden har varit din följeslagare och förtrogna i många år, så du har din fulla rätt att sörja din vän. Att mista en hund är som att mista en kär familjemedlem. Det är naturligt att sörja pudeln som under en förhoppningsvis lång tid varit till glädje och sällskap."

Ibland känner jag mig nästan töntig som är så ledsen, men som ni ser så har man rätt till det ; ) Vidare står det att "Med tiden bleknar sorgen och de ljusa minnena tar överhand". Hoppas jag kommer dit snart, vill ju inte vara ledsen när jag tänker på Ludde. Kanske både ledsen och glad, fast det är jag nog utan att tänka på det.

Idag var jag på systemet för första gången (kanske redan har nämnt det?)

Luddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeluddeludde <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Aldrig kul när någon man älskar dör, då spelar det ingen roll om det är ett djur eller ej..

2008-03-01 @ 01:10:36
URL: http://tramsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0